Kaufland oferă clienților posibilitatea de a își scana singuri produsele prin noul sistem K-Scan  

Kaufland oferă clienților posibilitatea de a își scana singuri produsele prin noul sistem K-Scan

 Kaufland România introduce în magazine K-Scan, un nou serviciu care oferă posibilitatea clienților să se bucure de cumpărături mai sigure și mai rapide. Clienții pot astfel să își scaneze singuri produsele, iar la casa de marcat doar să finalizeze cumpărăturile. Procedeul poate fi efectuat fie cu propriul telefon mobil, prin aplicația Kaufland, fie cu ajutorul scannerului de mână, nou introdus în magazine.

Telefonul mobil personal sau scannerele de mână din magazine calculează suma de plată, care se poate achita apoi direct la casele express. În acest mod, experiența la cumpărături devine mult mai rapidă și mai sigură, sunt evitate aglomerația și așteptarea la casă și nu mai este nevoie de așezarea cumpărăturilor pe bandă și înapoi în coș.

Noul sistem este implementat momentan în 6 magazine, Kaufland București – Sisești, București -Tei, Kaufland Buftea, Kaufland Cluj – Mănăștur, Kaufland Timișoara – Elisabetin și București Pantelimon urmând ca, în perioada următoare, proiectul să se extindă în alte locații din întreaga țară, unde va putea fi utilizat prin intermediul aplicației mobile Kaufland, precum și în alte magazine, în care clienții vor putea utiliza scannerele fizice.

Scannerele de mână sunt disponibile deocamdată în magazinele din București Pantelimon și din București Sisești, iar în magazinele Kaufland Cluj – Mănăștur, București – Tei, Buftea și Kaufland Timișoara – Elisabetin, serviciul K-Scan este accesibil prin aplicația Kaufland.

Sistemul K-Scan va funcționa prin scanarea cu telefonul mobil și / sau cu ajutorul scannerului, în funcție de locație.

Cum se folosește scannerul de mână:

  • Clientul scanează Kaufland Card digital sau fizic pentru a putea debloca un scanner de mână de la stația K-Scan de la intrarea în magazin;
  • Clientul ia scannerul mobil din suport și se pot începe cumpărăturile;
  • În magazin, clientul scanează codul de bare al fiecărui produs care urmează să fie pus în coș;
  • La final, la casele express, clientul scanează codul QR de lângă casă. Pe ecranul dispozitivului va apărea un nou cod QR;
  • Se scanează noul cod QR la casa de marcat și aceasta va prelua în mod automat bonul de cumpărături, recunoscând automat produsele din coș;
  • Se plătește ca de obicei și se lasă scannerul în locul special marcat la casă.

 

Cum se folosește K-Scan digital pe telefonul mobil:

  • Clientul accesează aplicația mobilă Kaufland Card, secțiunea K-Scan;
  • Clientul scanează codul de bare al fiecărui produs care urmează să fie pus în coș cu ajutorul aplicației;
  • La final, la casele express, se scanează codul QR de lângă casă. Pe ecranul telefonului va apărea un nou cod QR;
  • Se scanează noul cod QR la casa de marcat și aceasta va prelua în mod automat bonul de cumpărături, recunoscând automat produsele din coș;
  • Se plătește ca de obicei.

Kaufland inovează permanent, iar prin noul sistem K-Scan își dorește să îmbunătățească experiența la cumpărături, oferindu-le clienților săi un mediu cât mai plăcut, rapid și sigur.

Mai multe detalii despre scanarea produselor prin K-Scan pot fi accesate aici:

www.kaufland.ro/k-scan https://www.facebook.com/kaufland.romania/videos/901942590644980.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 141 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi .

Editor online: Florina Manea

Agentia de Publicitate Manpres prin News National nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile primite şi publicate pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agentia de Publicitate Manpres prin News National nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii false transmise de către beneficiarii comunicatelor/anunturilor de presă.

Agentia de Publicitate Manpres prin News National îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări necorespunzatoare sau acuzaţii si încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.newsnational.ro este destinat informării publice. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile Agentia de Publicitate Manpres prin News National în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.newsnational.ro

Următoarea știre

Novak Djokovic si Raiffeisen Bank International semneaza un parteneriat 

mar apr. 20 , 2021
Novak Djokovic si Raiffeisen Bank International semneaza un parteneriat  Marele tenismen sarb, Novak Djokovic si Raiffeisen Bank International, cu sediul la Viena, au anuntat astazi un parteneriat. Djokovic, care a ocupat prima pozitie in tenis pentru un numar record de saptamani – 316, va fi ambasadorul brandului Raiffeisen Bank International […]