În plină caniculă, restricțiile de circulație afectează accesul consumatorilor români la produse destinate hidratări

În plină caniculă, restricțiile de circulație afectează accesul consumatorilor români la produse destinate hidratării


Asociația Națională pentru Băuturi Răcoritoare și Asociația Berarii României solicită ajustarea restricțiilor de circulație impuse în această perioadă de către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), pentru a permite consumatorilor români să aibă acces la o serie de produse cum ar fi băuturile răcoritoare sau berea, ce sunt foarte căutate în această perioadă cu temperaturi caniculare.
Prin decizia CNAIR din data de 28 iulie 2021, s-a impus restricția circulației, în perioada 29-31 iulie, cu posibilitatea de prelungire, pe întreaga rețea rutieră (cu excepția a patru județe) pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5t.
Deși înțelegem pe deplin preocupările autorităților cu privire la conservarea sectoarelor de drum ce pot fi afectate de anumite condiții meteo, considerăm că aceste restricții impuse la nivelul rețelei rutiere din România afectează în primul rând consumatorul român, care nu va mai putea beneficia de unele dintre cele mai cerute produse din acest sezon. Totodată, în forma actuală, restricțiile afectează grav activitatea lanțului de distribuție alimentar.
Astfel, deși în lista excepțiilor pentru categoriile de transporturi ce pot fi efectuate în perioada 29-31 iulie este menționat transportul de apă îmbuteliată, alte categorii de produse solicitate de către consumatori în această perioadă caniculară nu pot fi transportate către magazine. Alături de apa îmbuteliată, băuturile răcoritoare și berea reprezintă categorii de produse alimentare care sunt destinate hidratării și care se bucură de o cerere mare din partea consumatorilor în această perioadă, și care ar trebui să poată fi transportate fără restricții.
Prin restricțiile impuse la nivelul rețelei rutiere din România, lanțul de distribuție alimentar riscă să fie destabilizat, iar o mare parte dintre consumatorii români nu vor putea să aibă acces la o serie de produse importante, cum ar fi băuturile răcoritoare și berea, ce sunt foarte căutate în această perioadă cu temperaturi caniculare. În plus, sunt afectate și exporturile de băuturi realizate în toată această perioadă.
De la începutul crizei COVID-19, industria alimentară a depus eforturi considerabile pentru a se adapta condițiilor de criză sanitară pe care le traversăm, menținând activitatea în parametri normali, luând toate măsurile sanitare necesare și aprovizionând consumatorii cu aceleași produse de înaltă calitate, în condiții de maximă siguranță alimentară și igienă.

***
ANBR (Asociația Națională a Băuturilor Răcoritoare) este asociația reprezentativă a industriei de băuturi răcoritoare din România. ANBR contribuie activ la sustenabilitatea industriei băuturilor răcoritoare în Romania, creșterea profesionalismului și conduitei etice de operare pe piața locală și îmbunătățirea continuă a calității produselor și serviciilor oferite de reprezentanții acestei industrii. De asemenea, ANBR militează pentru impunerea si menținerea unor standarde de igienă, siguranță alimentară și calitate impuse și implementate la nivel european, pentru informarea corectă a consumatorilor și pentru promovarea comportamentului responsabil al membrilor asociației în problema nutriției echilibrate și a ingredientelor folosite de aceștia.Din ANBR fac parte cei mai importanți producători de băuturi răcoritoare din industria românească, precum, Coca-Cola HBC România, Coca-Cola România, PepsiCo, Romaqua Group Borsec, Maspex
România, Parmalat, Red Bull, Pfanner, dar și operatori din industrii conexe, precum furnizori de arome sau ambalaje ca Dohler și Tetra Pak.

***
De 17 ani, Asociația Berarii României reprezintă vocea comună a industriei locale de bere. Obiectivele sale sunt să sprijine dezvoltarea unui sector durabil, să promoveze un mediu competițional transparent, să asigure un tratament egal și corect în fața instituțiilor de reglementare și să educe consumatorii de bere cu privire la beneficiile și consumul responsabil de bere. Din 2008, Asociația Berarii României a devenit parte a marii familii a producătorilor de bere europeni, aderând la organizația Berarii Europei, fondată în 1958 la Bruxelles.
Membrii săi actuali sunt importanți producători de bere din România: BERGENBIER SA, HEINEKEN România SA, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, URSUS BREWERIES și MARTENS, alături de microberăria CLINICA DE BERE. Împreună, cei șase producători furnizează 85% din cantitatea de bere consumată în România. Totodată, din Asociație fac parte și reprezentanți ai producătorilor de materii prime: SOUFFLET MALT ROMANIA și ASOCIAȚIA PRODUCĂTORILOR DE HAMEI DIN ROMÂNIA.

Editor online: Florina Manea

Agentia de Publicitate Manpres prin News National nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile primite şi publicate pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agentia de Publicitate Manpres prin News National nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii false transmise de către beneficiarii comunicatelor/anunturilor de presă.

Agentia de Publicitate Manpres prin News National îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări necorespunzatoare sau acuzaţii si încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.newsnational.ro este destinat informării publice. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile Agentia de Publicitate Manpres prin News National în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.newsnational.ro

Următoarea știre

SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI: COMUNICAT DE PRESA

sâm iul. 31 , 2021
Sigla-Site-Ziarul-News-2021