ANAF: LICITATII
A_VCJ4012/12.09.2023
Agenția Națională de Administrare Fiscală prin Direcţia operativă de valorificare bunuri confiscate – Serviciul teritorial de valorificare bunuri nr. 6, cu sediul în loc. Oradea, str. Dimitrie Cantemir, nr. 2B în conformitate cu prevederile art. 55 alin. (1) din H.G. nr. 731/2007, cu modificările şi completările ulterioare, scoate la vânzare directă de la locul de depozitare, bunuri intrate în proprietatea privată a statului în materie civilă, începând cu data de 22.09.2023, valabil 30 de zile calendaristice de la data publicării:
Grop 164 – 27,36 grame aur 585%, valoarea de vânzare a gropului 2.681,28 lei/TVA inclus.
Bunurile supuse vânzării au fost expertizate şi evaluate de expert A.N.P.C.
Sunt supuse valorificării gropurile în integralitatea lor, fără lotizarea conţinutului acestora.
Solicitările privind achiziționarea de bunuri, se depun EXCLUSIV la sediul Serviciului teritorial de valorificare bunuri nr. 6, situat în str. Dimitrie Cantemir, nr. 2B, et. 6, cam. 603, loc. Oradea, jud. Bihor, începând cu data de 22.09.2023, ora 8:30.
Cererea de cumpărare trebuie să conţină:
- Cerere tip completată şi semnată;
- Copie CI sau CUI/CIF, după caz;
- Împuternicire reprezentant legal pentru persoane juridice;
- Copie CI împuternicit.
- Declarație de consimțământ privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
- Dovada autorizării de către Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor pentru persoanele juridice autorizate sau declarația pe propria răspundere că efectuează achiziţia în scop personal, şi nu pentru revânzare pentru persoanele fizice.
Vor fi luate în considerare doar cererile depuse începând cu data vânzării ora 8:30, până la data expirării anunțului sau a vânzării bunului.
Valorificarea bunurilor se va face în integralitatea anunțului/fiecărei poziții din anunț, în ordinea cronologică a înregistrării cererilor.
După înregistrarea cererii şi confirmarea validării acesteia, solicitantului i se vor comunica datele și modalitățile de efectuare a plății, acesta având obligaţia de a achita contravaloarea bunului mobil și de a transmite documentul de plată justificativ, pe adresa de email: valorificare.Bh@anaf.ro. În documentul de plată, la explicație se va menționa numărul și data Anunțului de vânzare.
În situaţia în care în urma verificării creditării contului A.N.A.F., rezultă că bunul/bunurile pentru care s-a validat cererea de cumpărare nu au fost integral achitate în termen de 5 zile, se va da curs următoarei cereri, în ordinea cronologică a înregistrării acestora.
Notă: Nu vor fi validate cererile:
- Depuse înainte de data și ora antemenționate;
- Înaintate prin alte metode şi anume: fax sau email;
- Ce conţin date eronate, neputându-se identifica solicitantul/bunul care se dorește a fi achiziționat.
Relaţii suplimentare se pot obţine la: persoană Donca Marcela, nr. de telefon 0262/205150, tasta 7.