Produsele de nutriție specială înregistrează o creștere semnificativă în coșurile online
Produsele de nutriție specială sunt pe un trend ascendent, conform datelor furnizate de supermarketul online Sezamo. Aproape 20% dintre coșurile de cumpărături Sezamo includ cel puțin un produs din această categorie, care cuprinde opțiuni precum produse fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, dar și variante Keto, Paleo și superalimente.
„Din totalul cumpărătorilor de produse de nutriție specială, 50% aleg opțiuni fără zahăr, 35% preferă produse fără gluten, iar 10% se orientează către cele fără lactoză. Restul de aproximativ 5% aleg produse din alte subcategorii, cum ar fi cele fără soia sau cu conținut redus de sare,” explică reprezentanții Sezamo.
În prezent, Sezamo, parte a grupului european Rohlik, oferă peste 1.600 de produse în categoria „Nutriție Specială”. Compania, activă pe piața din România din 2022 și cu o cifră de afaceri de aproape 600 de milioane de euro la nivel de grup în 2022, continuă să se extindă. Sezamo dispune de un depozit de 12.000 m² în CTPark, nordul Bucureștiului, și oferă o gamă variată de produse proaspete și branduri internaționale.