Lidl devine partener oficial al UEFA Europa League și UEFA Conference League
Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Europa, a semnat un parteneriat de trei ani cu UEFA Europa League și UEFA Conference League, în perioada 2024 – 2027. Ca parte a acestui parteneriat, Lidl va relansa inițiativa Lidl Kids Team în țările europene calificate, oferind 12.364 de copii ocazia de a însoți jucătorii pe terenul de fotbal în timpul meciurilor.
Parteneriatul vine după succesul înregistrat în cadrul UEFA EURO 2024™, unde Lidl a fost partenerul cu cea mai mare vizibilitate, conform unui studiu realizat de YouGov. În calitate de Partener Oficial al ambelor competiții, Lidl va continua să inspire fanii – și viitorii fani – sub sloganul „Suntem în echipa ta” și să promoveze un stil de viață activ prin intermediul materialelor publicitare asociate parteneriatului.
Lidl Kids Team va fi activat în cele 30 de țări europene unde Lidl este prezent, oferind copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 10 ani experiența unică de a însoți câte un jucător în timpul meciurilor.
Mai mult, Lidl va oferi bilete gratuite la meciuri din UEFA Europa League și UEFA Conference League pentru clienții și angajații săi, deschizând astfel oportunități pentru a experimenta fotbalul și sportul la nivel de elită.
Conform studiului YouGov, Lidl a fost cel mai vizibil partener de brand în timpul UEFA EURO 2024, fiind recunoscut de 58% dintre telespectatori—o creștere de 32% față de perioada dinaintea turneului. De asemenea, Lidl a fost unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de la turneu, 39% dintre telespectatori putând identifica brand-ul după încheierea turneului.
Lidl, cu sediul central în Neckarsulm, Germania, este unul dintre liderii pieței de retail alimentar din Europa, operând peste 12.200 de magazine și 220 de centre logistice în 31 de țări.