Ziarul News

Ziarul News

Distribuie:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

Black Friday devine Yellow Friday: Raiffeisen Bank România lansează un pachet integrat de oferte pentru nouă produse și servicii financiare

Black Friday devine Yellow Friday: Raiffeisen Bank România lansează un pachet integrat de oferte pentru nouă produse și servicii financiare

 

Raiffeisen Bank transformă Black Friday în Yellow Friday și lansează, în premieră, pachetul integrat de produse și servicii pentru clienții persoane fizice și IMM, cu beneficii și reduceri semnificative, și, totodată, cea mai amplă ofertă de Black Friday din piața bancară.

Campania Galben e noul negru debutează pe 1 noiembrie și aduce oferte consistente pentru nouă produse, dintre care cinci se adresează clienților persoane fizice și restul clienților IMM.

Pentru clienții persoane fizice, banca propune un pachet de produse cu dobânzi speciale și bonusuri substanțiale. Clienții pot beneficia de un credit de nevoi personale cu dobândă începând de la 6,25%, iar pentru creditele imobiliare, de o dobândă de la 4,9% fixă în primii 3 ani.

La deschiderea unui card de credit, clienții primesc un bonus de 300 lei sau puncte la primii 1.000 de lei cheltuiți la comercianți cu noul card, în timp ce pentru economii, banca oferă o dobândă de 5,50% pe an, la depozite în lei pe patru luni. În plus, până la sfârșitul lunii noiembrie, clienții care își deschid un cont curent beneficiază de un cashback garantat de până la 300 lei.

Pentru IMM-uri, Raiffeisen Bank oferă reduceri de 50% la toate costurile de utilizare aferente soluțiilor ePos, RaiPos și eComm. Totodată, deținătorii cardului de business Visa Platinum se pot bucura, în primul an, de taxă zero și beneficii premium, inclusiv acces gratuit în saloanele Business Lounge din aeroporturile principale ale țării, dar și retrageri gratuite de la ATM oriunde în lume.

„Black Friday a devenit deja o tradiție pentru români, iar noi ne-am propus să venim cu o abordare  care să reflecte identitatea și valorile Raiffeisen Bank. Am transformat această perioadă într-un Yellow Friday, în care galbenul aduce beneficii concrete, adaptate nevoilor reale ale clienților noștri. Nu este vorba doar despre reduceri, ci despre un pachet integrat de soluții financiare care să susțină atât planurile personale ale clienților noștri, cât și dezvoltarea afacerilor antreprenorilor români. Am construit oferte care să aducă valoare pe termen lung, de la creditare avantajoasă și economisire, până la soluții digitale moderne pentru acceptarea plăților. Transformăm, astfel, febra cumpărăturilor de Black Friday într-o oportunitate pentru clienți să aleagă cele mai potrivite soluții financiare pentru ei”, a declarat Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail, Raiffeisen Bank România.

Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail, Raiffeisen Bank România

Campania va beneficia de  promovare pe TV, radio și digital atât prin materiale dedicate  întregului pachet de produse, cât și fiecărui produs în parte, asigurând o informare completă a tuturor categoriilor de clienți despre ofertele disponibile.

Pentru mai multe detalii despre ofertele Yellow Friday, clienții pot accesa site-ul Raiffeisen Bank.

Despre Raiffeisen Bank România

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice.

De mai bine de 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată, suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și nu în ultimul rând, artă și cultură.

Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea “Banking 1:1″, o modalitate interactivă de a simula configurarea  unui plan financiar pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată de echipa din România. www.raiffeisen.ro

 

Ziarul News

Ziarul News nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile primite şi publicate pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Ziarul News nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii false transmise de către beneficiarii comunicatelor/anunturilor de presă.

Ziarul News îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări necorespunzatoare sau acuzaţii si încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.Ziarul News.ro este destinat informării publice. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile Future Economy în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe Ziarul News

Distribuie:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

Articole similare

PUBLICITATE
Ziarul News - cotidian national

ANAF: LICITATII

ANAF: LICITATII MBR_DEC 15535/11.11.2025 Direcţia Generală Regională a Finanțelor Publice București – Serviciul Valorificare Bunuri, în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea

Citeste mai mult »
PUBLICITATE
Ziarul News - cotidian national

ANAF: LICITATII

ANAF: LICITATII MBR_DEC 15534/11.11.2025 Direcţia Generală Regională a Finanțelor Publice București – Serviciul Valorificare Bunuri, în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea

Citeste mai mult »