PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Sugar – cu aromă de lămâie
PepsiCo, unul dintre liderii industriei alimentare și a băuturilor, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Sugar – cu aromă de lămâie.
De peste două decenii pe piața din România, Pepsi Twist a câștigat preferințele românilor prin combinația sa unică de Pepsi și lămâie. Cu o identitate bine definită, Pepsi Twist reprezintă „Artistul”, rebelul din portofoliul Pepsi, fiind alegerea ideală pentru consumatorii care caută ceva diferit, perfect adaptat gustului lor. Noul produs păstrează aceeași savoare intensă și prospețime caracteristică gamei, oferind o alegere potrivită celor care doresc o experiență răcoritoare fără zahăr.
„Lansarea Pepsi Twist Zero Sugar vine după ce am atins alte două repere importante pentru brandul Pepsi în 2024: rebranding-ul Pepsi Max în Pepsi Zero și noua identitate vizuală a brandului iconic Pepsi. Am marcat astfel intrarea într-o nouă eră, în care dinamismul, inovația și conexiunea cu publicul sunt elemente definitorii. În același timp, prin acțiunile, evenimentele și parteneriatele noastre, ne propunem să explorăm pasiunile consumatorilor pentru cultură și tendințele care contează pentru aceștia. Pepsi Twist continuă inovațiile acestei noi ere, demonstrând angajamentul nostru de a aduce în portofoliu produse cu un gust irezistibil, care răspund și dorinței de a consuma mai puțin zahăr,” afirmă Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Băuturi PepsiCo.
În 2024, PepsiCo a anunțat rebranding-ul Pepsi Max în Pepsi Zero, prezentând un ambalaj complet redesenat, care reflectă autentic valorile brandului. Anunțul a fost realizat printr-o campanie de comunicare umoristică, care a scos în evidență „complicația” cauzată de denumirea anterioară a produsului.
De asemenea, la începutul acestui an, PepsiCo a dezvăluit noul logo și identitatea vizuală a brandului Pepsi printr-o campanie de comunicare dezvoltată sub conceptul „Același gust minunat într-un nou design”.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de peste un miliard de ori pe zi, în mai mult de 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 91 miliarde de dolari în 2023, datorită unui portofoliu complementar de băuturi și alimente convenabile, incluzând Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi apreciate, incluzând multe branduri iconice care generează peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale estimate la retail.
PepsiCo este ghidată de viziunea de a deveni Liderul Global în Băuturi și Alimente Convenabile prin pep+ (PepsiCo Positive). pep+ este transformarea strategică integrată a companiei, care plasează sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, operând în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. Pentru mai multe informații, vizitați www.pepsico.com și urmăriți PepsiCo pe X (Twitter), Instagram, Facebook și LinkedIn @PepsiCo.