Ziarul News: Freshful by eMAG: un locuitor al Bucureștiului economisește peste 18 ore pe an, echivalentul a două nopți de somn odihnitor
Clienții din București folosesc aplicația pentru cumpărăturile săptămânale, datorită gamei variate de produse
- Un client Freshful a economisit, în medie, 18 ore în 2024, timp pe care nu l-a mai petrecut în trafic și în magazine fizice, echivalentul a două nopți de somn odihnitor sau a altor activități preferate.
- Peste două milioane de ambalaje SGR au fost colectate și reciclate prin serviciul lansat în ultimele două luni ale anului trecut.
- 180 de tone de alimente salvate de la risipă prin funcția Save Me, unde produsele beneficiază de reduceri de preț.
Tot mai mulți clienți aleg hipermarketul online Freshful by eMAG pentru cumpărăturile alimentare și de uz casnic. În 2024, Freshful a ajuns în una din șapte locuințe din București, iar majoritatea clienților plasează o comandă cel mult o dată la două săptămâni. Printre cele mai comandate produse se numără alimente naturale, precum pătrunjelul, ceapa verde, mărarul și bananele BIO, dar și produse precum uleiul de floarea-soarelui, apa plată și diverse tipuri de făină.
„În al treilea an de activitate, Freshful a înregistrat o creștere constantă. Profilul noului client devine din ce în ce mai clar: preferă să comande online și să folosească timpul economisit în moduri mai eficiente, după dorință. Numărul clienților a crescut semnificativ în 2024 datorită beneficiilor oferite de serviciul nostru. Am avut o rată de creștere mai mare decât piața de retail, în ciuda unui buget de promovare mult mai redus, în principal datorită recomandărilor organice ale utilizatorilor noștri. Ei ne recomandă prietenilor, rudelor și colegilor pentru că economisesc timp și efort, resurse esențiale astăzi. În 2024, am lansat și programul SGR, care completează economia de timp a clienților prin colectarea ambalajelor reciclabile de acasă. Rezultatele sunt remarcabile, cu o rată de adopție extraordinară a acestui serviciu.” – Tudor Mihăilescu, General Manager Freshful by eMAG
Freshful a introdus serviciul de colectare a ambalajelor SGR direct de acasă în noiembrie 2024. Rata de adopție în rândul clienților a depășit așteptările, cu peste două milioane de ambalaje colectate în primele două luni de la lansare. Peste 25.000 de clienți au utilizat serviciul și au predat peste 65.000 de saci de ambalaje. Sacul de colectare SGR de 70 de litri este cel mai adăugat produs de către clienți prin opțiunea Adaugă la comandă, care permite includerea produsului în coș chiar și după plasarea comenzii.
Un client Freshful a economisit, în medie, 18 ore din viața sa în 2024, folosind cel mai mare hipermarket 100% online din România, echivalentul a două nopți de somn odihnitor, două maratoane de filme cu prietenii sau 18 sesiuni de sport. Prin comanda online de alimente și produse de uz casnic prin aplicație, clienții evită timpul pierdut în magazine și în trafic. Timpul economisit crește și datorită serviciului SGR, care permite colectarea ambalajelor reciclabile direct la livrarea comenzii. Cei mai mulți clienți plasează comenzile la ora 11:00, iar intervalul preferat pentru livrare este 08:00 – 10:00. Cei mai activi utilizatori Freshful sunt din Sectorul 3, București.
În 2024, 180 de tone de alimente au fost salvate de la risipă cu ajutorul funcției Save Me. Creată pentru a reduce risipa alimentară, secțiunea Save Me include produse și alimente cu vânzare accelerată, astfel încât să fie comandate din timp, minimizând riscul de a deveni deșeuri alimentare. Produsele incluse în această ofertă beneficiază de reduceri de preț pentru a încuraja consumul lor înainte de expirare.
Despre Freshful by eMAG
Fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hipermarket 100% online din România, oferind clienților săi peste 18.000 de produse alimentare și băuturi de la parteneri și producători locali. Freshful susține economisirea timpului, printr-un serviciu de livrare în aceeași zi sau programată, pentru un coș complet de cumpărături săptămânale, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate și mezeluri, până la produse congelate, băuturi și articole de uz casnic.
Clienții Freshful găsesc într-un singur loc o varietate de produse locale, internaționale, ECO și BIO, pentru o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Livrarea este realizată din depozitul propriu cu temperatură controlată, folosind camioane frigorifice, direct la ușa clientului, 7 zile pe săptămână.
Stire publicata in Ziarul News cu ajutorul ZN PR & EVENTS