Ziarul News: București, în top 3 orașe internaționale pe Trendyol după numărul de comenzi în T4 2024
Trendyol, unul dintre cele mai mari marketplace-uri internaționale de e-commerce, a înregistrat o creștere semnificativă pe piața din România, unde a atras peste 1,3 milioane de cumpărători activi într-un singur an. Capitala României s-a clasat în top 3 orașe internaționale din rețeaua Trendyol, alături de Baku și Riyadh, în ceea ce privește volumul de comenzi din ultimul trimestru al anului 2024.
România a devenit cea mai importantă piață a companiei din Europa Centrală și de Est, reprezentând 70% din baza de clienți a Trendyol în regiune. Potrivit datelor companiei, cele mai multe comenzi din România au venit din marile centre urbane, Bucureștiul fiind urmat de Cluj-Napoca și Constanța.
În 2024, majoritatea cumpărătorilor români pe Trendyol au fost femei, iar cele mai achiziționate produse au fost articolele de modă, precum rochiile, puloverele și bluzele. Pe platformă au fost activi 6.600 de comercianți, oferind peste 4 milioane de produse, iar printre cele mai vândute branduri s-au numărat US Polo Assn, Happiness İstanbul, Nike, Tommy Hilfiger, Adidas și Puma.
„Pe viitor, Trendyol își propune să consolideze fundația solidă construită în primul an pe piața din România. Ne dorim să oferim și mai multă diversitate, integrând peste 200 de comercianți locali în 2025, pentru a deveni alegerea principală a cumpărătorilor online din România”, a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Înființată la Istanbul în 2010, Trendyol conectează peste 250.000 de comercianți cu peste 40 de milioane de clienți, având operațiuni extinse în Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și mai multe țări europene, inclusiv România.
Stire publicata in Ziarul News cu ajutorul ZN PR & EVENTS