Ziarul News

Ziarul News

Distribuie:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

Munch raportează o creștere de 80% a clienților în lunile de vară

Munch raportează o creștere de 80% a clienților în lunile de vară

 

Munch, aplicația dedicată reducerii risipei alimentare, a înregistrat o creștere semnificativă a numărului de clienți în perioada verii, cu aproape 80% mai mulți utilizatori comparativ cu lunile martie-mai. Această creștere indică o tendință tot mai mare de implicare a consumatorilor în combaterea risipei alimentare și economisirea banilor.

În cele trei luni de vară, Munch a reușit să salveze peste 2 tone de mâncare, dintre care aproximativ un sfert provine de la restaurante cu specific etnic asiatic. Aproximativ 23% dintre clienți au optat pentru restaurante cu bucătării orientală, indiană, nepaleză, pakistaneză, libaneză, srilankeză, persană, turcească și chineză.

„Vara aceasta, diversitatea culinară a fost foarte apreciată de clienții noștri. Munch nu doar că reduce risipa alimentară, dar le oferă și oportunitatea de a descoperi arome autentice din întreaga lume la prețuri accesibile,” a declarat Alexandru Țurcanu, Country Manager Munch România.

De la lansare, Munch a colaborat cu 141 de parteneri, gestionând 213 locații și salvând peste 3,6 tone de mâncare. Aplicația a fost descărcată de peste 31.500 de ori, iar 70% dintre utilizatori sunt femei, majoritatea având între 24-35 de ani. Sectorul 1 din București este cel mai activ, atât în ceea ce privește numărul de clienți, cât și al partenerilor.

Munch oferă reduceri de 50-70% pentru produsele alimentare de la restaurante și magazine partenere. Utilizatorii rezervă online produsele, le plătesc și le ridică personal de la locațiile selectate.

În România, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual, conform statisticilor Uniunii Europene. Munch, fondată în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, continuă să promoveze o abordare sustenabilă în industria alimentară, beneficiind atât afacerile cât și consumatorii.

Ziarul News

Ziarul News nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile primite şi publicate pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Ziarul News nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii false transmise de către beneficiarii comunicatelor/anunturilor de presă.

Ziarul News îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări necorespunzatoare sau acuzaţii si încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.Ziarul News.ro este destinat informării publice. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile Future Economy în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe Ziarul News

Distribuie:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

Articole similare